I just want an answer!

asså vf ska Scooter alltid säga vad Justin tkr? JUSTIN SKA SÄGA SJÄLV TILL FANSEN HUR HAN KÄNNER, NT BE HANS MANAGER SÄGA ALLT? de e en lätt fråga och han kan svara på den själv. Ifall dom dejtar måste dom ändå säga nångång. Och han kan nt bli sur på the beliebers ifall vissa av dom tror på rykterna för att han vill nt säga nåt och dom nästan pussas på bilderna? För 1 månad sen va dom bror och syster och nu? Jag kommer vara glad för dom ifall dom e ihop men dom kan bara säga själva.. vi älskar Justin och vi kommer nt bli sura, vi vill bara veta! Selena har sagt i varje intervju att hon tkr att han e som en lillebror? En lillebror rör nt på din rumpa och ni pussas nt nästan? I just want an answer! har jag fel?

Kommentarer
Postat av: Ägaren av justiinbieber.blogg.se

Grattis!

Du deltog om veckans blogg på min jbfanblogg http://justiinbieber.blogg.se



Och faktiskt är du en av vinnarna!

Just därför får du en länk + att jag kommer börga läsa din blogg lite då och då :)

2011-01-06 @ 16:33:39
URL: http://justiinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0