12 augusti!

Det sägs att Justin kommer den 12 augusti!!!! omb omb omb omb! Jaden och Willow Smith ska ju med Justin på turnen så om han kommer kommer dom också!! omb kommer höra whip my hair, love that song! och NEVER SAY NEVER!!! MED JUSTIN OCH JADEN!!!!!!!!!!!! GOOOOOOOOOSH KOMMER SVIMMA SNART. HOPPAS JESSICA JARRELL OCKSÅ KOMMER, LOVE HER SO MUCH! DÅ KOMMER HON UPPTRÄDA OVERBOARD MED HONOM! THIS IS TO GOOD TO BE TRUE!!

Idag ska jag bara chilla, skolan börjar ju snart. Men skriver säkert mer ikväll.

Btw, Jag ska ha en blogg där jag lägger ut novellen. Men först måste jag hitta nån som kan fixa designen o allt. Men lägger ut den här när allt e klart :)

Bieberlove


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas också från mitt hjärta att han verkligen kommer. Men alla dessa rykterna förvirrar mig, det har gått så många rykten, förra året sa många att Justin Bieber skulle komma den 29 maj, men han kom inte! :( <we

2011-01-09 @ 15:21:30
Postat av: Dibora

sv: aa men han kommer ändå säkert i år, hoppas! <3

2011-01-09 @ 16:39:16
URL: http://realbelieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar;

Visst jag kan länka den :)

Om du kan länka min novell på din facebook sida?



Jag har föresten läst novellen, den är skitbra! ;D

2011-01-09 @ 17:14:54
URL: http://justbieberstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0