I love my presents!

Heej, kom hem vid halv 1 så pallade nt blogga xD Men det va jätteroligt hos mammas kompis. Det va inte så många där, det va jag, mamma och mina systrar och min systers kompis och några andra
Jag fick en present av henne, en Justin Bieber t-shirt! de står I (hjärta) Justin Bieber!! den är skitfin! jag skrek och hoppade när jag såg den :)

Sen när vi kom hem öppnade vi våra presenter. Jag fick 2 filmer, presentkort, pengar och en Justin Bieber kalender!
Ska också få en systemkamera till nyår. Idag ska vi få gäster, så måste snabbt springa till mammas  kompis och hämta lite grejer sen hjälpa till här hemma, skriver kanske mer ikväll.

Bieberlooooooove :)


Kommentarer
Postat av: Ronya

Jag ska också få en justin bieber kalender :D hihi! Hoppas du hade en bra juuul <3

2010-12-25 @ 13:00:45
URL: http://adorejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0