cold as hell

Hej, kom hem vid 5. Träffade Michi i högdalen halv 3 och därifrån tog vi bussen mot farsta. När vi kom fram gick vi runt en stund och sen träffa vi Tove. Hahah hon va typ helt slut och hon hade köpt mkt julklappar.
Jag har inte köpt en enda! Mina pengar hade nt kommit på kortet så får köpa imorn, ska nog gå med Esra.
Imorn är det ju julafton :D ska inte göra nåt speciellt, äta, öppna julklappar, tv, äta och sen kmr mammas kompis och hennes barn hit.
Vet inte vad jag ska ha på mig? Oh well, får väl se.. :)

gilla även min facebook grupp som jag har med mina kompisar, jag skriver även en novell där på engelska : http://www.facebook.com/#!/pages/I-want-to-be-on-Justin-Biebers-next-music-video/156697511017219


så jävla snygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0